Left להמשיך בקניה
צפייה בהזמנה

אין מוצרים בסל הקניות

סוגי נבטים על מצע והטעמים שלהם

כבר דיברנו על סגולות הנבטים והתרומה המופלאה שלהם לתזונה שלנו. אך הפעם אנחנו רוצים לדבר על משהו אחר, הטעמים שלהם. אז נבטים הם מזון קטן שנקצר "בטרם עת" ביחס לפוטנציאל הגדילה שלהם לעומת הצמח הבוגר. אך האם הטעמים נשמרים? אם כן באיזו מידה? בואו נענה על זה.

נתחיל מנבטי החמניה. נבטי החמניה הם הנבטים הכי "ידידותיים" בטעמם. יש להם טעם עדין ומתקתק, מזכירים ארומה אגוזית (בכל זאת, חמניה). נבטי חמניה נהדרים לשימושים כמו סלטים, מרקים ואפילו כתוספים לסנדוויצ'ים.

נבטי חמניה על מצע ונבטי צנונית על מצע

נבטי אלפלפא הם ירוקים מסגנון אסיאתי, מקורם בעלים של צמח האלפלפא. הם מצוינים בטעם מרענן ומתוק, והם נפוצים במאכלים אסיאתיים כמו סלטים, ומטעמים תאילנדיים. הטעם המתוק והפריך של האלפלפא יכול להשתלב בצורה נהדרת עם רטבים מתוקים וחמימים.

נבטי צנונית - תארו לעצמכם את הטעם של צמח מסוים כמו צנון מרוכז בצפיפות לנבט קטן. נבטים אלו בעלי טעם חריף, אבל לא כמו של פלפל חריף, צריך לטעום כדי להבין. הטעם הקריספי, החריפות ונגיעת המרירות הנכנסת בנבטי הצנונית יכולה להוסיף טוויסט וטעם מעניין למנות. נבטי הצנונית הם המועדפים על המסעדות שאנחנו מספקים להן נבטים, בגלל הצבע והטעם הנועזים שלהם.

נבטים סיניים - או בשם העברי, נבטי שעועית מש, הם נבטים עם טעם עדין ומתקתק, הם מאופיינים במרקם הקראנצ' והכיפי שמשדרג מנות ומוקפצים אסיאתיים. נבטים סיניים הם סוג הנבטים הכי פופולארי בישראל, פשוטים וקולעים לכל סלט או מוקפץ.

נשאלת השאלה - מדוע אנחנו לא מגדלים נבטים סיניים על מצע? והתשובה היא שנבטים סיניים גדלים על מים! הם גדלים בצורה הידרופונית ישירות על מים מה שאומר שאין מצע.

שמרנו את הטוב לסוף. נבטי החרדל (והאהובים על אביתר) הם בעלי טעם חריף שממש מזכיר רוטב חרדל! יש להם קריספיות ואפטר טייסט ממש מעניין. הם מהווים תוספת מעולה לסלטים, כריכים, וגם ככה, קצורים ישירות מהמצע.

על מנת שתוכלו להתנסות במגוון הנבטים שיש לנו להציע ותטעמו כל מה שדיברנו עליו, החלטנו ליצור מארז מיקס נבטים!

מדובר על מארז שיכלול שלושה סוגי נבטים בתוך מארז אחד, נבטי ברוקולי אורגניים, נבטי אלפלפא אורגניים ונבטי צנונית אורגניים שצמחו יחד באותה ערוגה וישתלבו יחד מעולה בסלט של יום שישי.

חפשו אותם בנקודת המכירה הקרובה אליכם, או הזמינו אותם עכשיו במשלוח עד הבית, בלחיצה כאן!

 

השאירו תגובה

תגובות מתפרסמות רק לאחר אישור המערכת