Left להמשיך בקניה
צפייה בהזמנה

אין מוצרים בסל הקניות

נפלאות הסולפורפן

סולפורפן היא תרכובת המכילה גופרית הנמצאת בירקות ממשפחת המצליבים, כגון ברוקולי, קייל וכרובית, וכמובן - נבטי הברוקולי.  בנבטי ברוקולי יש את כמות הסולפורפן הגבוהה ביותר בערכים של פי 10 ואף יותר מכל שאר הירקות המצליבים.  מחקרים רבים נעשו על הסולפורפן, בשל היתרונות הבריאותיים הפוטנציאליים שלה, כולל יכולתה להגן מפני סרטן, לשפר את בריאות הלב ולתמוך בתפקוד המוח.

אחד המנגנונים העיקריים שבאמצעותם סולפורפאן מפעיל את השפעותיו הבריאותיות הוא על ידי הפעלת ההגנה הטבעית נוגדת החמצון של הגוף. נוגדי חמצון הם תרכובות המסייעות בהגנה על הגוף מפני נזקים הנגרמים מרדיקלים חופשיים, שהם מולקולות שעלולות לגרום ללחץ חמצוני ולתרום להתפתחות מחלות כרוניות. מחקרים הראו שסולפורפאן יכול להגביר את הפעילות של קבוצת אנזימים המסייעים בהוצאת חומרים מזיקים מהגוף, ניקוי רעלים. הפעלה זו של מסלולי הגמילה של הגוף הוכחה כמפחיתה את הסיכון לסרטן, כמו גם משפרת את תפקודי הכבד ואת הבריאות הכללית.
בנוסף לתכונות נוגדות החמצון שלו, הוכח לסולפורפאן גם השפעות אנטי דלקתיות. דלקת כרונית היא גורם מפתח בהתפתחות של מחלות כרוניות רבות, כולל מחלות לב, סוכרת וסרטן. סולפורפאן הוכח כמפחית דלקות במספר מחקרים, אשר עשוי לסייע במניעת התפתחות מחלות אלו.
תחום עניין נוסף בכל הנוגע לסולפורפאן הוא הפוטנציאל שלו לתמוך בבריאות המוח. מחקרים הראו שסולפורפאן יכול לשפר את התפקוד הקוגניטיבי והזיכרון הן בבעלי חיים והן בבני אדם. בנוסף, הוכח כי sulforaphane מגן מפני נזק למוח הנגרם כתוצאה מלחץ חמצוני ודלקת.
בסך הכל, המחקר על סולפורפן מצביע על כך שלתרכובת זו עשויה להיות יתרונות בריאותיים רבים. בעוד שדרוש מחקר נוסף כדי להבין היטב את המנגנונים שדרכם סולפורפאן מפעיל את השפעותיו, הראיות הקיימות מצביעות על כך שצריכת תזונה עשירה בירקות מצליבים, כגון ברוקולי, קייל וכרובית, וכמובן נבטי ברוקולי, עשויה להיות דרך פשוטה ויעילה לתמוך בבריאות הכללית. ולהפחית את הסיכון למחלות כרוניות.
נבטי הברוקולי האורגניים על המצע שאנחנו מציעים מצליחים לשמר בצורה המיטבית את כל היתרונות הבריאותיים המצויים בסולפורפן. זאת בזכות שיטת הגידול על המצע ששומרת על הטריות ולא מנתקת את הנבט משורשיו.
 

השאירו תגובה

תגובות מתפרסמות רק לאחר אישור המערכת