Left להמשיך בקניה
צפייה בהזמנה

אין מוצרים בסל הקניות

מאמרים וטיפים

איך לוודא שהנבטים האורגניים שאתם רוכשים באמת טריים?

אחד מערכי היסוד שחרטנו על דגלנו כאשר הקמנו את הנבטים של דרור הוא טריות. דרור הקים את העסק במטרה לתת פתרון לבעיה זו.

נבטים אורגניים הם מזון זעיר, שאמנם גדל מאוד מהר אך גם מאבד את הטריות מאוד מהר. כדי לוודא שהנבטים האורגניים שאתם רוכשים באמת טריים, הנה כמה דברים שכדאי לשים אליהם לב:

סוגי נבטים על מצע והטעמים שלהם

תמיד תהיתם מה הטעם של נבטי חרדל? האם נבטי צנונית חרפרפים כמו צנונית בוגרת? בואו לגלות!

שיטות ניקוי רעלים בשילוב נבטים אורגניים

הקרב על בריאותנו וחיזוק המערכת החיסונית נהפכים להכרחיים בעולם מלא רעלים וזיהומים. נבטים אורגניים מתגלים כמסייעים לניקוי רעלים, וגורם מרכזי בקידום אורח חיים בריא ושימור הבריאות.

מיקס נבטים על מצע - לרקוד על 3 חתונות

כאשר אנו משלבים נבטים מצבעים שונים בתפריט התזונה שלנו, אנו יוצרים איזון תזונתי מגוון שתומך בבריאותנו הכללית בצורה מקיפה.

נפלאות הסולפורפן

סולפורפן היא תרכובת המכילה גופרית הנמצאת בירקות ממשפחת המצליבים, כגון ברוקולי, קייל וכרובית, וכמובן - נבטי הברוקולי.  בנבטי ברוקולי יש את כמות הסולפורפן הגבוהה ביותר בערכים של פי 10 ואף יותר מכל שאר הירקות המצליבים!

מהם פוליפנולים

פוליפנולים הם קבוצה מגוונת של תרכובות המצויות במזונות רבים מהצומח, כולל פירות, ירקות, תה, קפה, יין, וכמובן נבטי חמניה. הם ידועים בתכונות נוגדות החמצון שלהם ונחקרו בהרחבה בשל היתרונות הבריאותיים הפוטנציאליים שלהם.
אחד היתרונות הבריאותיים העיקריים של פוליפנולים....

מדוע נבטים חשובים לתהליך ניקוי רעלים?

בעולם המהיר, התובעני והמזהם של היום, אנשים פונים יותר ויותר לדיאטות ניקוי רעלים כאמצעי לחידוש ורענון הגוף והנפש. דיאטת ניקוי רעלים נועדה לסלק רעלים ולקדם בריאות ורווחה כללית.

סלט עדשים ירוק עם נבטי ברוקולי

אופן ההכנה:

מנביטים את העדשים יום לפני \ אפשר גם לבשל באותו יום, קוצצים את הכוסברה הבצל והגמבה דק דק ומוסיפים את הכל לקערה.

שייק ירוק קליל ופשוט

חשבתי איך אוכל לשלב נבטים בתזונה שלי ולקבל המון נוגדי חמצון, חומרים אנטי סרטניים, ולחזק את המערכת החיסונית שלי. השייק הזה הוא הפתרון!

הקסם של נבטי הברוקולי

נבטי ברוקולי נחשבים למזון-על בשל תכולת החומרים התזונתיים הגבוהה שלהם והיתרונות הבריאותיים הפוטנציאליים שלהם. אחד היתרונות הבריאותיים העיקריים של נבטי ברוקולי הוא הריכוז הגבוה של סולפורפן.